.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

دستبرد به20 خودرو در گلستان از سوي سارقان حرفه‌اي و كشف بيش از 230 كيلوگرم موادمخدر در گلستان از اهم اخبار كوتاه حوادث در گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، سارقان حرفه‌اي كه با ساختن شاه كليد اقدام به سرقت وسايل داخل خودروها مي‌كردند توسط مأموران آگاهي گرگان دستگير شدند.
در پي افزايش وقوع سرقت وسايل داخل خودرو در گرگان اكيپي از مأموران پليس آگاهي مركز استان گلستان تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز كردند.
پس از بررسي‌هاي انجام شده و تجزيه و تحليل سرقت‌ها و شناسايي محل‌هاي وقوع جرائم كه اكثرا در جلوي ادارات و به يك صورت انجام مي‌گرفت، ماموران با استفاده از سرنخ‌هاي به دست آمده موفق شدند دو برادر را كه از سركرده‌هاي اين باند بودند، شناسايي و دستگير كنند.
با دستگيري اين دو متهم تحقيقات مأموران وارد مرحله جديدي شد تا اينكه دو همدست متهمان به نام‌هاي هاشم و ابوذر شناسايي و پس از كنترل نامحسوس مسيرهاي تردد آنها طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.
در تحقيقات فني به عمل آمده متهمان به 20 فقره سرقت كه 9 فقره آن در جلوي يكي از بيمارستان‌هاي استان با استفاده از ساختن شاه كليد صورت گرفته بود، اعتراف كردند.
تمامي مالباخته‌ها پس از بازسازي صحنه سرقت‌ها شناسايي و تحقيقات در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

* كشف بيش از 230 كيلوگرم موادمخدر در گلستان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از انهدام 8 باند و كشف بيش از 230 كيلوگرم مواد مخدر خبر داد.
حسين جامي در اين خصوص اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان گلستان موفق شدند طي چندين مرحله عمليات هدفمند و برنامه‌ريزي شده طي يك ماه گذشته هشت باند تهيه و توزيع مواد مخدر را در استان شناسايي و منهدم كنند.
وي تصريح كرد: در بازرسي از اين باندها، 233 كيلو و 543 گرم انواع مواد مخدر شامل 222 كيلو و 412 گرم ترياك، 718 گرم كراك، 9كيلو و 750 گرم حشيش و مقاديري هم شيشه، گراس، سوخته و شيره كشف و ضبط شد.
جامي با اشاره به دستگيري 523 نفر در اين رابطه افزود: طي اين عمليات 42 قاچاقچي، 45 توزيع كننده، 89 خرده فروش، 325 نگهدارنده، 14 نفر حمل كننده و هفت نفر به اتهام مشاركت در حمل مواد دستگير شدند كه ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گلستان توقيف پنج دستگاه خودرو، هفت دستگاه تلفن همراه و يك قبضه سلاح غيرمجاز را از ديگر موفقيت‌هاي بدست آمده طي اين عمليات عنوان كرد.

* توقيف 11 كاميون ويژه حمل احشام در ايست و بازرسي تنگراه مينودشت
يازده كاميون ويژه حمل احشام فاقد مجوز اداره دامپزشكي در ايست و بازرسي تنگراه مينودشت توقيف شد.
ساعت 12 و سي دقيقه روز يكشنبه بيست و ششم ارديبهشت ماه مأموران ايست و بازرسي تنگراه شهرستان مينودشت 11 كاميون حامل يك هزار و 700 رأس گوسفند را كه فاقد مجوز اداره دامپزشكي بودند را توقيف كردند.
اين تعداد احشام از شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالي به مقصد شهرستان علي‌آبادكتول بارگيري شده بود كه با هوشياري مأموران خودروهاي حامل احشام در ايست و بازرسي توقيف شدند.
خودروهاي توقيفي به سمت قرنطينه دامي مستقر در روستاي تنگراه منتقل شدند و تحقيقات مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.